problem z cflowd.spec

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Sob, 20 Sty 2007, 02:18:40 CET

07-01-20, Maciej Pijanka <maciej.pijanka w gmail.com> napisał(a):
> [...]

Źle !
Od tego jest przecież:
%{__make} \
        ARTSPPINC="-I%{_includedir}/arts++" \
        ARTSCLASSINC="-I%{_includedir}/arts++" \

> to moze pomoc, ale napewno niejest right_way(tm)
> raczej powinno sie zalatac cflowd zeby szukal naglowkow arts (a swoja
> droga poco on je chce) w /usr/include/arts++

Na pewno nie jest right way i w niczym nie pomoże. Na aktualnym Ac
cflowd w ogóle się nie zbuduje bo ma przestarzałe definicje istream w
któryms pliku nagłówkowym.
A szuka po to headerów od arts++ bo includuje sobie z tego co
widziałem przynajmniej jeden plik, a pewnie nawet więcej.