z DOCDIR cos nie tak

Jakub 'teodor' Krajniak tpld w kartkuj.com
Nie, 21 Sty 2007, 14:39:12 CET

Witam,
probowalem dzisiaj zbudowac kilka pakietow, m.in. griffith i BitTornado,
niby się wszystko ładnie buduje, ale poldek wrzeszczy że nie ma /usr/doc
w logach z budowania tychże pakietów takowe wpisy:
+ DOCDIR=/tmp/griffith-0.9-root-teodor/usr/doc/griffith-0.9
+ export DOCDIR
+ rm -rf /tmp/griffith-0.9-root-teodor/usr/doc/griffith-0.9
+ /bin/mkdir -p /tmp/griffith-0.9-root-teodor/usr/doc/griffith-0.9
+ cp -pr README AUTHORS ChangeLog
/tmp/griffith-0.9-root-teodor/usr/doc/griffith-0.9

normalnie to nie wygląda, w ogóle to nie moge się doszukać zmiennej %{_docdir}
wyemigrowała gdzieś ostatnimi czasy ?

Kompilacje niepythonowych rzeczy zachowują się normalnie, przynajmniej
na testowanym gnomebaker.spec,moc.spec i Thunar.spec
ktoś się z tym spotkał? czy też ja mam sam coś napsute w systemie.

zachowanie z takimi paczkami z th:
rpm-4.4.7-7.i686
rpm-build-macros-1.359-1.noarch

/Jakub

--
Regards
Jakub Krajniak

Registered Linux User: #340800 | jid:teodor w uaznia.net
http://krajniak.info           | gg:1273916