z DOCDIR cos nie tak

Piotr Sterna pst w peryskop.com.pl
Nie, 21 Sty 2007, 18:37:45 CET

Artur Flinta napisał(a):

> A nie powinno być /usr/share/doc?
> Pewnie źle ustawiona zmienna $DOCDIR przy configure albo make install
>
> Artur
Hmm, krzyczy bo w pakiecie zamiast /usr/share/doc/*cośtam* są pliki
/usr/doc/*cośtam*.
Też, to zauważyłem. Z tym, że dotyczyło to pakietów ,noarch, x86_64 jest
OK (przynajmniej ja nie miałem
z tym problemów). Najwyraźniej $DOCDIR jest inaczej ustawiana w obu
przypadkach (zgaduję).
Tytułem eksperymentu :-), zmieniłem %_defaultdocdir z %{usr}/doc na
%{usr}/share/doc i pomogło.
Domyślam się, że to nie jest koszerne, ale działa.

pozdrawiam,
Piotr Sterna