cacti.spec - dodanie kilku oficjalnych poprawek

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Nie, 21 Sty 2007, 20:12:26 CET

Witam,

W załączniku jest diff do cacti.spec z AC-branch dodający kilka nowych łatek
które się pojawiły na
http://www.cacti.net/download_patches.php?version=0.8.6h

Mam nadzieje że wszystko dobrze zrobiłem.

Przy okazji chciałem uaktualnić do wersji 0.8.6j, ale nie rozumiem jednego
patcha (cacti-plugin-0.8.6h.diff), a nie wyrzucę go, bo jak jest to pewnie
jest potrzebny. Dlatego pozostaje przy 0.8.6h.

--
Pozdrawiam,
Paweł