anacron.spec

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pon, 22 Sty 2007, 19:11:06 CET

On Mon, Jan 22, 2007 at 02:11:31PM +0100, Szymon Siwek wrote:
> Jeśli mnie zmysły nie zawodzą, to przy uruchamianiu systemu wykonywany jest
> "service anacron start", po wykonaniu wszystkich zaległych robótek crona,
> anacron kończy swoje działanie - no i mamy: "anacron dead but subsys locked".
> O ile nie mamy zainstalowanego innego crondaemona, żadne roboty crona nie
> zostaną wykonane do ponownego uruchomienia usługi anacron.
>
> Czy wobec tego nie należałoby, zastąpić "Provides: crondaemon" na
> "Requires: crondaemon", a do tego "service anacron restart" wykonywane z
pewnie należało by... chociaż może lepiej po prostu "wywalić"?

> crona co 15 minut (przykładowo)? A właściwie, w takich okolicznościach,
> można by zrezygnować z /etc/rc.d/init.d/anacron.
ee.. ale po co anacron jeżeli mamy go odpalać z crona? ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI