anacron.spec

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 22 Sty 2007, 20:27:07 CET

07-01-22, Szymon Siwek <sls w poczta.wp.pl> napisał(a):

> Załóżmy, że mamy komputer pracujący 24 godziny na dobę, ale tylko w dni
> robocze. Na weekendy komputer nie jest wyłączany, tylko usypiany.
>
> Jeśli mamy gołego anacrona, anacron przy starcie systemu wykona cron.daily,
> cron.weekly, cron.monthly, po czym zakończy swoją działalność i następne
> cronowe zadania będą wykonywane tylko przy upgradzie anacrona.
>
> Jeśli mamy normalnego crondaemona, będą problemy z cron.weekly (oraz
> czasami z cron.monthly)
>
> Jeśli anacron będzie wykonywany z crona, to:
> - cron.daily będzie wywoływane przez normalnego crona
> [...]

Eeee. To chyba tak nie działa. Byłoby to glupie jeśli tak by to
działało. Używam hc-cron na desktopie i czasami wyjeżdżam od piątku do
poniedziałku a jakoś po włączeniu kompa cron.weekly się wywołują bo
maile z ewentualnymi błędami połączeń do serwerów by ściągnać np. baze
wirusów jednak się pojawiają w moim /var/mail/root.