Serwer CVS w PLD AC - jak uruchomić?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 23 Sty 2007, 11:33:02 CET

Witam,

Walczę od jakiegoś czasu z CVSem, ale ni cholery nie umiem go uruchomić.
Już zaczynam tracić wiarę w to, że w ogóle cvs z zasobów PLD nadaje się
do użytku, ale może na tej grupie jest ktoś kto mnie wyprowadzi z błędu?

Próbowałem czytać dokumentację do CVS, ale w niej nie ma ani słowa o tym jak
konfigurować serwer :(

Mam zainstalowane:

cvs-nserver-pserver-1.11.1.52-18
cvs-nserver-common-1.11.1.52-18
cvs-nserver-client-1.11.1.52-18

W /etc/sysconfig/cvs mam wpisane:

REPOSITORY="/home/services/cvs"

Katalogi:

drwxrwx---  12 cvsadmin cvs 4096 2006-12-13 17:32 /home/services/cvs/
drwx------  3 cvsadmin cvs 4096 2007-01-23 10:42 /home/services/cvs/CVSROOT

Pliki:
/home/services/cvs/CVSROOT/config:
SystemAuth=no
LockDir=/var/lock/cvs
TopLevelAdmin=yes
LogHistory=TOEFWUPCGMAR
RereadLogAfterVerify=always

/home/services/cvs/CVSROOT/passwd:
joshua:$1$qkwijdhf$/nsbzsFJUoAonY7kW4xyf/:joshua w ceti.pl

Hasło to "haslo".

No i próbuję się zalogować:

joshua w pingwin ~> cvs -d :pserver:joshua w pingwin:/cvsroot login
Logging in to :pserver:joshua w pingwin:2401/cvsroot
CVS password: [wpisuję: "haslo"]
cvs login: authorization failed: server pingwin:2401 rejected access

No i właśnie... to wszystko. CVS z tego co widzę nie tworzy JAKICHKOLWIEK
logów - tak więc nawet nie wiem gdzie szukać błędów. Jedyne co widzę, to
w /var/log/messages:

Jan 23 11:27:53 router inetd[19949]: pid 21516: exit status 1

Czy znalazłaby się tu jakaś przyjazna dusza, która by mi pomogła to
dziadostwo skonfigurować? :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"