Qemu i mozillopodobne. Bylo: Re: SPECS: qemu.spec - disabled kqemu

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pią, 26 Sty 2007, 15:58:04 CET

Marcin Król napisał(a):

> Ja sie nie znam na prawie :) Wg nich "Mozilla Firefox" itd to nazwa
> zastrzezona i nie moze byc uzywana nawet jako nazwa skryptu/binarki.

> Wlasnie. O to mi glownie chodzilo: czy zmieniamy nazwy paczek i binarek,
> a jezeli tak to na jakie. Logo i ikonki to chyba nie problem :) Mimooh
> powinien byc uchwytny ;) Aha. Trzeba by tez spatchowac zrodla usuwajac
> we wszelkich miejscach zastrzezone nazwy "Mozilla Firefox", "Mozilla
> Thunderbird", "SeaMonkey", ale to nie problem.

ktos wie czemu ma sluzyc ta ich polityka?
zwykle dystrybucje robia latki i podsylaja do zrodla, zeby program byl
lepszy, a teraz skoro trzeba sie nalatac zeby wogole mozna to miec
i latac bledy, to sie sprzezenia zwrotnego odechciewa.