Qemu i mozillopodobne. Bylo: Re: SPECS: qemu.spec - disabled kqemu

Pią, 26 Sty 2007, 16:22:44 CET

=?ISO-8859-2?Q?Marcin_Kr=F3l?= wrote:

> Ja sie nie znam na prawie :) Wg nich "Mozilla Firefox" itd to nazwa
> zastrzezona i nie moze byc uzywana nawet jako nazwa skryptu/binarki.

To zastrzezona jest "Mozilla Firefox" czy "mozilla-firefox" ?
A my w ten sposob nie twierdzimy, ze nasz program sie tak nazywa, tylko
zachowujemy zgodnosc.

> Wlasnie. O to mi glownie chodzilo: czy zmieniamy nazwy paczek i binarek,
> a jezeli tak to na jakie. Logo i ikonki to chyba nie problem :) Mimooh

-> pld-discuss

> powinien byc uchwytny ;) Aha. Trzeba by tez spatchowac zrodla usuwajac
> we wszelkich miejscach zastrzezone nazwy "Mozilla Firefox", "Mozilla
> Thunderbird", "SeaMonkey", ale to nie problem.

W sformulowaniach typu "based on Mozilla Firefox" tez? ;P

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61