Can't open /usr/local/bin/switch_root

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Wto, 30 Sty 2007, 19:27:53 CET

On Tue, 30 Jan 2007, Marcin Krzyżanowski wrote:

> downgrade z AC ? wiesz.... ja próbuję to zainstalwoać na czystej maszynie ;)
To w AC jest zwalone. Ja sobie skopiowalem z innej maszyny.

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       |      "Jestem zwolennikiem zwyczaju,
    http://yaro.perfect.net.pl/    | który każe mężczyźnie całować kobietę w
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ | rękę.Od czegoś przecież trzeba zacząć."
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |                 S.Guitry