/usr/etc

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Wto, 30 Sty 2007, 20:59:34 CET

Dnia 29-01-2007, pon o godzinie 18:00 +0100, Jakub Bogusz napisał(a):

> W pakiecie noarch %{_sysconfdir} rozwinęło się do /usr/etc.
> Zgaduję, że z %{_libexecdir}, %{_sharedstatedir} i %{_localstatedir}
> będzie ten sam problem. Z nich tylko %{_libexecdir} nie powinno
> występować w pakietach noarch.

To jest różnica między "./builder x.rpm" (działa źle) a "rpmbuild -ba
x.rpm" (działa dobrze) dla pakietów noarch. builder przekazuje
rpmbuildowi m.in. argumenty "--target noarch", które powodują, że ten
szuka makr w nieistniejącym pliku /usr/lib/rpm/noarch-/macros (jest
noarch-macros, choć zwykły rpmbuild nawet dla pakietów noarch szuka
np. w athlon-macros, zależnie od architektury). Nie wiem, kto jest temu
winny. Pewnie zmienił się sposób działania rpm i stary builder przestał
działać.

--
   __("<         Marcin Kowalczyk
   \__/       qrczak w knm.org.pl