TH smp 64 bit i grub 32bit

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Śro, 31 Sty 2007, 23:21:18 CET

On 1/31/07, Rafał Cygnarowski <zswi w pers.pl> wrote:
> Co prawda nie próbowałem tego, ale zgaduję, że z gruba w 64 bitowym środowisku
> rezygnować nie trzeba. Proponuję spróbować zainstalować grupa w chroocie
> 32bitowym. mount -o bind dla proc, boot, dev i etc i w chroocie odpalać
> instalację gruba - trochę zabawy, ale powinno zadziałać...

Prawda, da się to metodą "nago przez pokrzywy" obejść - tak naprawdę w
ogóle go nie trzeba mieć, o ile ma się jak postawić MBRa (u mnie już
stał) - potem przecież i tak modyfikuje się tylko plik menu.lst.
Z tym że wyniknęły pewne inne problemy, więc ostatecznie i tak
zrezygnowałam póki co z 64.

Zgłaszałam że jest 32bitowy w 64bitowym repo bo nie wiedziałam że w
ogóle wersji 64 nie ma i myślałam że może coś się gdzieś spsuło.

--
Pozdrawiam,
Liliana