Qemu - wylot?

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Wto, 3 Lip 2007, 22:22:33 CEST

Dnia Tue, 03 Jul 2007 20:58:46 +0200
Krystian Tomczyk <krystian w kamionek.net> napisał(a) wiadomość:

> [...]
Ja używam kvm pod Th. Problem jest ofkoz z gcc4.0 ale mam chroota na ac
64 bitowego i z niego odpalam qemu kvm'owego. Śmigało ładnie do
ostatniego upgradu pod th i teraz mi wiesza hosta i virualną maszynę
gdy mam włączony moduł kvm. Może u ciebie by działało. Podobnie pewnie
mozna zrobić i z qemu - userland pod ac a moduł jądra budować pod th.
Jedyna działająca i budująca się wersja w moim przypadku to kvm-17. nie
ma jej w cvs. Trzeba lekko przerobić speca. Wyższe wersje się wysypują
przy budowaniu.

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski