Autor do linux+

Jakub Głazik zytek-lists w nuxi.pl
Śro, 4 Lip 2007, 00:11:48 CEST

Dnia 2007-07-01, o godz. 23:32:06
Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> napisał(a):

> Na priva na ircu zgłosił się do mnie człek z wydawnictwa Software z
> informacją, że potrzebują kogoś, kto umie pisać i rozumie co pisze,
> żeby wrzucić kilka artów do któregoś numeru linuxplusa (razem z samym
> distro).
>
> Czy potencjalni chętni mogliby się gdzieś tu do tego wątku dopisywać,
> coby było wiadomo, kto ewentualnie mógłby się za to zabrać?
>
> (Tylko bardzo proszę, ludzie, którzy potrafią w miarę sensownie
> pisać, żeby to nie wyglądało jak pisane przez ubernerda, albo
> nastolatka.)

Pogadaj jeszcze z tym ktosiem i wydęb od niego więcej informacji!

Więcej szczegółów, a najważniejsze - deadline.

Lista tematów priorytetowych, opcjonalnych oraz takich które na pewno
odpadają byłaby ciekawa.

Kwestie finansowe również. Z tego co pamiętam stawka to około 100zł za
jedną stronę tekstu w gazecie?

--
.: Jakub Glazik,
.: too geek to live, too leet to die ;-)