Poldka problemy z kolorami i brak provides?

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 4 Lip 2007, 22:53:10 CEST

On Wednesday 04 of July 2007, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Jeśli o to chodzi to poldek --clean-whole; poldek --upa pod warunkiem, że
> masz aktualnego poldka. Stary poldek niestety źle zapisywał informację o
> kolorach.

Wygląda na to, że upgrade poldka przy takich błędach powinien takie rzeczy
zgłaszać bannerem albo w jakiś sposób o tym komunikować.

Poldek jak najbardziej aktualny, bo takiego ficzera to jeszcze nie widziałem:
Installing set #2
Przetwarzanie zależności...
libssh2-0.14-1.athlon zostanie zastąpiony przez libssh2-0.15-2.athlon
błąd: libssh2.so jest wymagany przez curl-libs-7.16.3-1.athlon
Something wrong, something not quite right.
die: n_hash_insert: key 'I' I already in table

Bład nie powtarzalny - w sensie chciałem pokazać które pakiety mają problemy z
zależnościami to wywala się losowo. W ciągu dwóch minut po --clean-whole
wystąpił ten bład dwa razy. CC: mis@?

PS. Ktoś od glibca mogłby się wypowiedzieć:

błąd: stellarium-0.9.0-1.athlon: nie znaleziono
wymaganego /usr/share/locale/hw/LC_MESSAGES
błąd: vlc-0.8.6b-1.athlon: nie znaleziono
wymaganego /usr/share/locale/co/LC_MESSAGES

Usunąć z pakietów czy nasz glibc tych języków (Kolumbijski i HgW jaki) nie
wspiera.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}