zwalony ktorrent (was: Re: [TH] zepsute GCC)

Michał Łukaszek mlukaszek w gmail.com
Czw, 5 Lip 2007, 09:33:49 CEST

On 7/5/07, Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com> wrote:

> Żeby być konkretnym, to wydaje mi się, że ta zmiana:
> +Revision 1.498  2007/06/12 14:14:47  pluto
> +- enable concept checks in libstdc++.
> +
> powoduje całe to zamieszanie.

Shadzik, czy Ty w ogóle wiesz co to są te całe concept checks?
Pomagają odkryć, że kod programu narusza reguły STLa już na etapie
kompilacji - czyli np. sprawdzają, że typ podany jako parametr
szablonu jest "Assignable" gdy jest to wymagane.
To jedynie dodatkowa diagnostyka. I to, o czym piszesz oznacza błąd w
kodzie programu.

--
pozdrawiam,
Michał Łukaszek