rb_libtorrent

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 6 Lip 2007, 13:28:16 CEST

06-07-07, Paweł Sikora <pluto w agmk.net> napisał(a):

> z iloma znowu aplikacjami kde?

Nie wiem. Trzeba by było wszystkie próbować przebudować, żeby móc
jasno powiedzieć - a na to nie mam ani czasu, ani ochoty, ani nie
widze sensu (bo robione by to było tylko dla statystyki). Faktem jest,
że są komplikacje przez concept-checks które imho (ale co ja tam wiem)
są niepotrzebne - lepsze wrogiem dobrego.