SOURCES: hal-cups-utils-python.patch (NEW) - initial

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Pią, 13 Lip 2007, 17:07:23 CEST

13-07-07, Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> napisał(a):

> Tak się tradycyjnie odpala skrypty pythonowe. W sumie nigdy nie czytałem skąd
> to się wzięło.

Wzięło się z tego, że jak dystrybuujesz skrypt do Bogini wie, kogo,
nie wiesz, gdzie będzie miał binarkę pythona, więc zostawiasz takie
coś, co znajdzie w $PATH tą właściwą.  Jak my dajemy skrypt w
dystrybucji, wiemy, gdzie będzie supportowany przez nas Python -- a
jeśli będzie jakiś gdzie indziej, nie supportujemy go i dystrybucyjne
skrypty nie powinny z nim gadać.

--
-><- This signature intentionally left blank. -><-