zwalony ktorrent (was: Re: [TH] zepsute GCC)

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Śro, 18 Lip 2007, 00:15:38 CEST

On Sunday 15 of July 2007 02:29:05 Jakub Bogusz wrote:
> Zdaje się, że problem jest też z gtkmm/glibmm (pomijając już inne
> problemy w ardour, ale te się da zwalczyć bez ruszania bibliotek) - nie
> da się skompilować takiego kodu:
>
> #include <glibmm.h>
> #include <gtkmm.h>
> #include <vector>
>
> Gtk::SelectionData d;
> Glib::StringArrayHandle s = d.get_uris();
> std::vector<Glib::ustring> u = s;
>
> (iterator dla StringArrayHandle nie ma operatorów + i --, w najnowszej
> wersji glibmm też)

tak dokladnie, to ArrayHandle< T > nie ma symetrycznego operatora +.
ma dla IT + difference_type, ale nie ma juz dla difference_type + IT.
natomiast operatora -- nie ma w ogole. zreszta to tylko czubek gory
lodowej, potem wyplywa, ze IT nie ma domyslnego konstruktora, a dalej
juz mi sie nie chce sprawdzac [zalaczam odreczna poprawke]. jak chcecie,
to mozecie wylaczyc w th sprawdzanie konceptow, ale tylko zamaskujecie
tym bledy, tak samo jak ardour-c++.patch, ktory zmienil porownywanie
obiektow w porownanie adresow obiektow, co w prostej linii niszczy
determinizm przeplywu sterowania w aplikacji.

--
MIT is like the Paris Hilton of technology universities.
   Every guy knows about it and wants to get inside.