mozilla-firefox.spec

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pią, 20 Lip 2007, 06:19:21 CEST

Dnia 20-07-2007, Pt o godzinie 00:11 +0200, croolyc napisał(a):
> witam
> chciałbym sie tylko zapytac czy moglby ktos rozwazyc
> taka funkcjonalnosc firefox w pld zeby  to co jest '--without gnome'
> bylo w osobnej paczce np, mozilla-firefox-libs-gnome
Po szybkim rzucie okiem na w/w speca wygląda mi na to, że się nie da bo
nie widzę żadnych różnic w %files związanych z with lub without gnome.
Jest tylko różnica przy opcjach konfiguracyjnych do budowania.
--
Pozdrawiam
Krystian T.

             "errare humanum est..."