polskie manuale.

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Wto, 24 Lip 2007, 14:17:44 CEST

no wlasnie, czy sa ktosie zajmujace sie ich aktualizacja?
zdarzlo mi sie juz kilka razy, ze man(pl) byl lekko starawy
i nie zawieral opisow interesujacych mnie opcji, co finalnie
skonczylo sie tym, ze mam aliasa man==`LANG=C man`.
przykladowo man.mplayer nie zawiera sekcji dotyczacych dvdnav,
a byc moze i innych  takze. fajnie by bylo zorganizowac
detekcje zmian w oryginalnych manualach i pot-ach przy okazji
zaciagania nowych zrodel przez distfiles, ale obawiam sie,
ze to nie bedzie takie proste...

--
MIT is like the Paris Hilton of technology universities.
   Every guy knows about it and wants to get inside.