polskie manuale.

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Wto, 24 Lip 2007, 20:15:06 CEST

Dnia 24-07-2007, Wt o godzinie 19:48 +0200, Paweł Sikora napisał(a):
> nieaktualne,
>
> moze by i poprawil, ale skad ma wiedziec, ze oryginal sie zmienil?
> mam sobie kurcze archiwizowac man.en z kazdej wersji i patrzec za
> zmianami?
Ooo, a ja zawsze myślałem, że tłumaczenie manuali
( http://ptm.linux.pl/ ) to projekt niezależny od dystrybucji i nasze
manuale pochodzą stamtąd... Oczywiście tam też ktoś musi to zrobić.
(Chyba, że to właśnie o to chodzi, że tam są nieaktualne)
--
Pozdrawiam
Krystian T.

             "errare humanum est..."