ekg2 0.1

Adam Mikuta adammikuta w gmail.com
Sob, 28 Lip 2007, 20:05:02 CEST

Z okazji wydania wersji 0.1 ekg2 pomyślałem że upgradnę speca. Co z
tego wyszło można zobaczyć w załączniku.

Nie nakłada się łatka ekg2-no_scripts.patch. Nie bardzo rozumiem czemu
ona miała służyć i dlaczego skrypty pythona/perla były zakomentowane w
specu. Jak to rozwiązać?

Zastanawiam się też w jaki sposób wybierane są pluginy które są
wydzielane do osobnych paczek. Dodałem plugin autoresponder do głównej
paczki ekg2 i opis zmiennych do pluginu mail oraz xmsg.

Wszelka krytyka mile widziana. ;)

PS, może by zrobić bcond sqlite3 domyślnym?

Adam