VMware

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Wto, 31 Lip 2007, 18:24:29 CEST

Dnia wtorek, 31 lipca 2007, Rafał Cygnarowski napisał:
> Wczoraj próbowałem odpalić na Th VMware-player 2 - wykrzacza się z
> naruszeniem ochrony pamięci w okolicy GDK::pixbuffer czy jakoś tak - nie
> wiem jak reszta.

Akurat VMware-player można sobie bez problemu zbudować w wersji 1.0.3 i ładnie
śmiga. Może by tak wydzielić go do osobnego spec'a/brancha skoro ten działa a
2.0 nie bardzo? Trochę dziwne, że ktoś zupdejtował go do nie działającej
wersji;)

VMware-player teraz używam ale problem w tym, że nim sobie mogę tylko odpalić
maszynę ale nie mogę stworzyć nowej... nawet skonfigurować się nie da.
Potrzebuję właśnie stworzyć nowe dlatego pytałem o pozostałe produkty VMware.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic