VMware

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Wto, 31 Lip 2007, 18:43:08 CEST

Dnia wtorek, 31 lipca 2007, Michał Łukaszek napisał:

> http://cri.ch/linux/docs/sk0020.html

Ech racja, że skonfigurować się da przecież przez pliki... wyleciało mi to z
głowy bo z workstation tak nie trzeba było:D

Ale, że za pomocą quemu mogę sobie stworzyć dla VMware to nie wiedziałem...
swoją drogą muszę się pobawić alternatywami ale chyba VMware-workstation jest
najbardziej userfriendly a to potrzebuję.... Dzięki wielkie za info.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic