VMware

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 31 Lip 2007, 21:55:59 CEST

> Eeee... to jakim cudem ja cały czas działam na vmware-server?

Jak zainstalujesz recznie z oryginalnego tarballa to dziala, bo uzywa
bibliotek i perla/modulow perlowych przychodzacych w tym tarballu czyli
tych z ktorymi bylo to kompilowane. Mi chodzilo o wersje ze speca. Ona
uzywa PLDowych bibliotek i jest zonk. Ktos co prawda twierdzil kiedys,
ze udalo mu sie przerobic speca tak aby wszystko dzialalo, ale na maila
z prosba o przeslanie owego poprawionego speca odpowiedzi juz nie
otrzymalem.

M.