RCD na TH - co się nie buduje

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Pią, 1 Cze 2007, 10:40:03 CEST

On Thu, 31 May 2007 23:24:05 +0200, you wrote:

>Uhm. Eee. A to obecne RCD nie bylo na Th? Moze pytam o rzeczy oczywiste
>(nigdy w zyciu nie uzywalem RCD to nie wiem), ale w obecnym RCD na pewno
>sa rzeczy niekompatybilne z Ac, vide nowszy kernel i wybikajace z niego
>"problemy" userow z dyskami hdX widocznymi jako sdX. Chyba, ze kernel
>byl jedyna roznica.

glibc, gcc, rpm, poldek były z AC
reszta HEAD
a kernel nie był z AC, bo nie obsługuje połowy sprzętu jaki mam w
serwerowni (sieciówki  i sterowniki SAS na nowych serwerach
intelowych)
--
Arkadiusz Patyk [areq<>pld-linux:org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq skype:arekpatyk  GG:1383 jid:arek<>patyk:net]