SPECS: bind.spec - remove Obsoletes:nameserver

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Pon, 4 Cze 2007, 13:31:33 CEST

On Monday 04 of June 2007, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A mozesz przyblizyc do czego taka konfiguracja moze byc przydatna?
> Tak z ciekawosci pytam.

djdbns jako cacheujący, bind jako serwujący strefy. W bindzie ludność mogła
sobie dodawać co chciała, głupoty itp więc nie można go było używać jako tego
w /etc/resolv.conf (i właśnie do tego celu służył djbdns).

Miałem tak swego czasu ale djbdns bodaj nie lubi SRV...