SPECS: bind.spec - remove Obsoletes:nameserver

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Pon, 4 Cze 2007, 14:08:31 CEST

On Mon, 4 Jun 2007 14:00:30 +0200, you wrote:

>Znając tyle przypadków, podejrzewam, że może być ich sporo więcej.
>Dlatego uważam, że w PLD zasadą powinno być umożliwienie instalowania
>wielu różnych serwerów tych samych usług. Nie ważne, że w domyślnej
>konfiguracji wszystkie razem się nie uruchomią (chociażby problem
>jednego portu TCP) -- od tego jest admin, żeby sobie to skonfigurować.
>Niech mu tylko dystrybucja nie przeszkadza.

w pełni popieram, ja mam np po kilka różnych pop3 na jednej maszynie
apache1 i apache2 itp.
A konflity które napotykam staram się eliminować w repo ;)

Pozdrawiam,
--
Arkadiusz Patyk [areq<>pld-linux:org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq skype:arekpatyk  GG:1383 jid:arek<>patyk:net]