Zlot PLD 2007

Maciej Jan Broniarz gausus w gausus.net
Pon, 11 Cze 2007, 19:07:47 CEST

11-06-07, Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org> napisał(a):

> Prelekcje:
> - Pijąc Lepiej Dewelopujesz
> - Palić Lufkę Dziennie
> - Pikne Latve Dziouhy

To to my mamy na codzien. Po co robic na zlocie to samo co kazdego dnia?

Chyba, ze kolega Patrys jest niesmialy i sie wstydzi. Nie boj nic,
jakas kolezanke Ci znajdziemy.

gausus
PS: jak ktos ma na zbyciu tesciowa, najlepiej slepa to dajcie znac bo
patrys w potrzebie ;)

--
[ -----< Maciej Jan Broniarz || gausus w gausus.net >------ ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |