Zlot PLD 2007

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pon, 11 Cze 2007, 19:38:07 CEST

On Mon, Jun 11, 2007 at 12:32:46AM +0200, Maciej Jan Broniarz wrote:
> Jaki termin zlotu odpowiada Wam bardziej. 7-8 lipca czy 23-24 czerwca.
> Zaproponujcie prosze komu co bardziej odpowiada a potem ja zobacze
> kiedy mi wygodniej i juz ;)
dobra. a z innych kwesti - jakieś noclegi dla "niewarszawiaków" w
znośnych cenach się znajdą? :> (najlepiej nie w tym samym łóżku co
djrzulf ;)

Oraz jakieś "nieimprezowe" plany odnośnie jakiś wykładów/cusik?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator