Zlot PLD 2007

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Wto, 12 Cze 2007, 01:15:25 CEST

On Mon, Jun 11, 2007 at 10:34:39PM +0200, Adam Gołębiowski wrote:

> To fakt, coś by się przydało, ale z tym może być problem - jak
> zorganizować coś, by miało to ręce i nogi? Wykład na jakim poziomie? Dla
> kogo? No i kogo by wypchnąć jako ochotnika do prowadzenia takich
> prelekcji?
no.. ten tego.. mi chodzi o to czy to będzie coś w stylu naszych
poznańskich pld-linux-days, czy bardziej popijawa gdzie co drugie
beknięcie będzie słychać płeeeldeee i każdy będzie każdego przekrzykiwać
jakie to pld jest super i gdzie to nie udało się go zainstalować...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator