Zlot PLD 2007

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Wto, 12 Cze 2007, 09:01:02 CEST

Dnia wtorek, 12 czerwca 2007, Daniel Mróz napisał:

> OK, to plan imprezy mamy już gotowy ;)
> BTW, ktoś jeszcze pamięta Skobi? Może by ją zaprosić na Zlot z pamięci
> dobrych czasów, kiedy była współorganizatorem?

No i właśnie... teraz już wiem czemu to nie ma ani rąk ani nóg! :)
O Skobi zapomnieć nie można (ostatni raz się z nią widziałem 7 lat temu...
hm... może Pan Zagrodzki coś będzie wiedział..., a może nadal czyta
pld-discuss-pl?)...

Skobelek - jesteś proszona "do tablicy" (jeśli można...).

Pozdrawiam (a w szczególności Skobi),
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl