samba.spec - nie buduje się na AC

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 14 Cze 2007, 19:49:11 CEST

> collect2: ld returned 1 exit status
> make: *** [smbwrapper.so] Error 1
> błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.81128 (%build)

smbwrapper zostal wyrzucony z samby i wpakowany do examples. Mialem
zamiar go calkowicie wywalic ze speca, ale powstrzymalo mnie, ze rzekomo
jest potrzebny (a przynajmniej jego pliki naglowkowe) do zbudowania
samba-pdbsql. Nie wiem czy tak jest czy nie, wiec na wszelki wypadek go
zostawilem. Swoja droga smbsh nie byl paczkowany  w ostatnim wydaniu
samby dla Ac. Nie wiem jak w poprzednim, nie chcialo mi sie sprawdzac.
Moze faktycznie trzeba go wywalic skoro stwarza problemy.

Poza tym spec ma rel 0.1 :) Jest o krok blizej do spaczkowania wersji
3.0.25a. Swoja droga to wesja 3.0.25 wyszla rowno miesiac temu i chociaz
poprawiala IMO raczej powazne bledy security nikt nie kwapil sie do jej
spaczkowania. Smutne to, ale zaczynamy sie zblizac do Microsoftu jezeli
chodzi o czas reakcji na bledy :-(

Co do speca to z domyslnymi bcondami buduje sie i jak narazie u mnie
dziala. Puszczene tego ASAP do update'ow jest dla mnie wazniejsze niz
sprawdzanie budowania z kazda mozliwa konfiguracja bcondow. Proponuje
dodac do TODO, moze ktos w wolnej chwili zrobi.

M.