[Th/x86_64] xen, lvm itd

Andrzej Nakonieczny anakonieczny.pld-devel-pl w e-list.pingwin.eu.org
Czw, 14 Cze 2007, 21:15:16 CEST

Adam Gołębiowski wrote:

> Niestety do xen.spec w HEAD (xen-3.0.4) nie mamy odpowiedniego kernela.
> Jedyny (jeśli się nie mylę) działający w tej chwili zestaw, to
> xen.spec:XEN_3_0_2 oraz kernel.spec:LINUX_2_6_16. A kernel z brancha
> LINUX_2_6_16 przeznaczony jest dla Ac (jest podział na up i smp).

Czyli na AC poszłoby bez problemu? Może za wcześnie jeszcze na
przesiadanie się na Th? Przy okazji zmiany sprzętu chciałem przejść co
by w przyszłości nie zostać z ręką w nocniku ale póki co funkcjonalności
mi potrzebnej nie posiada i z tego co piszecie szybko się to nie zmieni...

A jak wygląda w AC wsparcie do root na LVM? Kiedyś miałem taką
konfigurację i działało bez problemu ale do czasu - przy kolejnym
uaktualnieniu przestało i musiałem zrezygnować z takiego rozwiązania.
Coś drgnęło w temacie?

Pozdrawiam,
Andrzej