SPECS: crossmingw32-boost.spec - dll deps, cosmetics

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Nie, 17 Cze 2007, 14:34:27 CEST

17-06-07, Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> napisał:
> [...]
>
> Do budowania wystarczają *.dll.a, które są w głównym pakiecie, nie
> wymagającym wine.

Skrót myślowy. Do budowania tak (choć można do i386-mingw32-g++ podać
bezpośrednio dllki -- też sobie radzi). Ale już do uruchomienia (tj.
uruchomienia nie pod wine tylko kopiując program na serwer z win32) nie.
Ale, prawdę mówiąc, --nodeps i --force nie jest niczym starszym w tym
przypadku a pewnie masz rację i _w obrębie PLD_ te dllki przydają się tylko
z wine. Więc nvm.