libgadu

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 20 Cze 2007, 09:53:22 CEST

Cześć,

obecnie zarówno w Ac jak i Th mamy 2 libgadu. Jest to niemały problem.
Merytorycznie, obie paczki libgadu-1.7 i libgadu-1.7.0 są takie same,
problem jedynie w tym, że jedna jest z libgadu.spec a druga z ekg.spec
- dlatego tak różnica w versionowaniu. Moje pytanie teraz, co z tym
zrobić? Taki brzydkim rozwiązaniem problemu upgradów było usunięcie
strikte Requires co do libgadu w ekg. Nie lepiej zrezygnować z jednej
paczki na ftp? Spec może sobie istnieć? Ma ktoś jakieś fajne pomysły?
Jak nie, to ja bym jednak nalegał na usunięcie wersji libgadu z
libgadu.spec (1.7.0) z ftpów obu wersji PLD.

Bijcie.