[Th] w3m, gc i sparc64

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pią, 22 Cze 2007, 19:14:27 CEST

On Tuesday 19 of June 2007 21:47:40 Jakub Bogusz wrote:

> Brrr. To już naprawdę trzeba być zdesperowanym, żeby heurystycznie
> szukać końca stosu łażąc po pamięci do czasu oberwania SIGSEGV.

sie smiej, ja widzialem taka implementacje backtrace-a na solaris-ie,
ktora dotad odwijala okna rejestrow, az dostala po lapach od jakiejs
tam funkcji z ichniejszego libc dla adresu z rejstru stosu.

--
MIT is like the Paris Hilton of technology universities.
   Every guy knows about it and want's to get inside.