kdeutils-klaptopdaemon-3.5.7-1 -- buggy

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 22 Cze 2007, 23:04:57 CEST

Dnia piątek, 22 czerwca 2007, Jakub Kolasa napisał:

> Zamiast czekać na odzew, to może spróbujemy namierzyć problem? ;-)
> Problem jest taki, ze monitor to lib dla kde (afaik) i nie bardzo można
> np. stracować. Masz jakiś pomysł?

Właśnie nie mam. Nawet nie bardzo mam pomysł, jak toto można odpalić z ręki.
Dlatego jeżdżę na tym z poprzedniej wersji KDE, który chociaż działa.
Niestety, chwilowo nie dysponuję czasem potrzebnym do tego, żeby błędu
poszukać :-/ Ale w miarę możliwości mogę wspomóc. A jak się nie uda, to za
jakiś tydzień powinienem być luźniejszy :-)