[update] Looking for full mirror of PLD 2.0!

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Sob, 23 Cze 2007, 12:14:21 CEST

Dnia 22-06-2007, Pt o godzinie 16:58 +0200, Marcin Król napisał(a):

> Indeksy wlasnie zostaly wygenerowane od nowa (a stare skasowane) i diffy za
> prawie 4 miesiace poszly w kosmos. Nie mam zamiaru w lokacjach z modemem,
> ktorymi sie opiekuje siedziec i czekac az 3.5 MB splynie bo komus sie zachcialo
> testowac snapshoty poldka.

LOL 3,5MB ściąga się na modemie całe dwanaście minut, co chciałbyś
aktualizować w systemie jeśli nie możesz poczekać na ściągnięcie
indeksów?

--
Paweł Kwiatkowski
email/jid: qwiat(AT)pld-linux(DOT)org