SPECS: cryptsetup-luks.spec - up to 1.0.5

Michał Łukaszek mlukaszek w gmail.com
Pon, 25 Cze 2007, 08:54:29 CEST

On 6/25/07, Szymon Siwek <sls w poczta.wp.pl> wrote:

> Odnoszę wrażenie, że w tej chwili istnieje tylko jeden cryptsetup, tzn.
> należałoby przerzucić zawartość cryptsetup-luks.spec do cryptsetup.spec,
> plus odpowiednie poprawki w pakietach zależnych (? util-linux{,-ng}).
>
> Kto za? kto przeciw? kto się wstrzymuje?

Ja się wstrzymuję. Na stronie luks jest napisane:
"from this release onwards, cryptsetup-luks becomes cryptsetup. Hence,
we are replacing the original main branch (with it's only 0.1 release
in 2004)."

Ale nie jestem (na razie) użytkownikiem powyższego, więc się nie wypowiadam.

--
pozdrawiam,
Michał Łukaszek