Re: Rozróżnienie między modułami okołoernelowymi grsecurity i normal

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 26 Cze 2007, 18:10:30 CEST

26-06-07, Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> napisał(a):
> [...]
>
> Przecież do tego jest %{alt_kernel}.

Nie, nie o to chodzi. Jak masz w chroocie zainstalowane oba kernele,
albo nawet 5 różnych np. kernel, kernel-desktop, kernel-grsecurity,
kernel-vanilla, kernel-laptop to dla którego zbuduje się moduł
okołokernelowy? Żaden kernel nie jest odpalony - bo to chroot. Mi
chodzi o to żeby w takiej sytuacji możnabyło wybrać, że teraz chce ten
moduł tylko np. dla jajka kernel-laptop.