Rozróżnienie między modułami okołoernelowymi grsecurity i normal

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Wto, 26 Cze 2007, 16:46:55 CEST

Dnia 26-06-2007, Wt o godzinie 18:10 +0200, Jakub Bogusz napisał(a):

> Zbuduje się ten, dla którego się poda --define alt_kernel.
> %{_kernelsrcdir} zależy od tego makra, a nie aktualnie działającego
> jądra.

Halo, ale ja nie pisałem nic o *budowaniu*. Pokazałem sytuację, w której
poledek *psuje* system -- 'ugraduje' sterownik, co pociąga zmianę
kenrela z 'grescurity' na 'dist' tak od sobie...EVIL(tm)

Cz w rny