Rozróżnienie między modułami okołoernelowymi grsecurity i normal

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 26 Cze 2007, 19:29:47 CEST

On Tue, Jun 26, 2007 at 05:12:00PM +0200, Cezary Krzyzanowski wrote:

> Hm -- wydawało mi się, że nvidia akurat ma wsparcie dla altkernel?
> Chociaż czekaj -- nie ma czegoś takiego, jak kernel-grsecurity-headers.
> Z tego co pamiętam przy instalowaniu w chroocie to jest tylko jedno
> kernel-headers, bez podziału na alt, czy nie alt.

Tam gdzie jest kernel-grsecurity, jest i kernel-grsecurity-headers.
Tzn. było na LINUX_2_6_16, brakowało na LINUX_2_6.
Innych gałęzi nie chce mi się sprawdzać.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/