2.6.20 i firegl

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Czw, 1 Mar 2007, 09:27:31 CET

Tomasz Witek wrote:
> Matkor w swoim mejlu
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-cvs-commit/Week-of-Mon-20070226/144567.html
> zasugerowal ze to moze dzialac, ale ...

Jakiś czas temu Paweł Sikora na pld-kernel pisał o problemach z jądrem
smp 2.6.20 i sterownikami firegl [1]. Przy budowie sterownika można
zauważyć ostrzeżenia o niewłaściwych wskaźnikach - odnoszące się do
funkcji mającej związek z przerwaniami (irq_...cośtam - w tej chwili nie
pamiętam) - w starszych jądrach funkcje te miały trzy argumenty, w
2.6.20 tylko dwa - ATI w swoich funkcjach zakłada przekazywanie trzech
argumentów - jest to coś czemu warto się przyjrzeć, bo potencjalnie może
być źródłem problemu.

A to wygląda na coś innego.

Pozdrawiam,
Marek