xorg-driver-video-nvidia-9631.spec

Czw, 1 Mar 2007, 23:11:25 CET

On Thursday 01 of March 2007, Bartosz Świątek wrote:

> Tu masz rację. Należałoby więc wymyślić coś w stylu _alt_name w
> kernelach tak by instalacja obu wersji sterowników była możliwa. A do
> tego raczej nie trzeba nowego, w 98% dublującego kod, speca.

W tym przypadku się nie zgodzę bo wersje legacy nie będą praktycznie dotykane
(chyba, że nvidia planuje ciągnąc 3 linie sterownika). Zauważ, że nie mamy
jednego speca db.spec tylko kilka db*.spec.

Wracając do problemu - nazwa z numerem wersji nie wydaję się szczęśliwa ale
nic lepszego nie przychodzi mi do głowy. Może po prostu
xorg-driver-video-nvidia-legacy2.spec ...