CVSROOT: users - try another mail account

Tomasz Wittner twittner w interia.eu
Sob, 3 Mar 2007, 22:20:20 CET

On Sat 3. of March 2007, Zbyniu Krzystolik wrote:
> Mniej wiecej Sat, Mar 03, 2007 at 02:55:29PM +0100, zainteresowany twittner
rzekl:

> Obawiam się, że zamienił stryjek siekierę na kijek. Interia też używa
> SPF i też niektóre maile będzie Ci cieło. :-(
1). O możliwości skutecznego wysyłania na alias twittner at pld-linux.org dawno
już zapomniałem (w sensie: wiem, że nie działa i dlatego nie szpanuję tym
adresem przed laskami). Na razie chodzą zlecenia na buildery, wracają logi,
chodzą listy. o2 miało dzisiaj przestój, na tyle długi, że się zdążyłem
przepisać na wszystkich listach,
2). oprócz pld-cvs-commit at lists.pld-linux.org - zapisywanie na tę listę po
prostu nie działa - nie dostaję potwierdzenia od mailmana (takiego, że klikam
na link i potwierdzam, że chcę subskrybować commits).

--
Tomasz Wittner

Oficjalne konto pocztowe europejskich internautow!
>>> http://link.interia.pl/f19e8