CVSROOT: users - try another mail account

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Sob, 3 Mar 2007, 22:46:46 CET

On Saturday 03 of March 2007 22:20:20 Tomasz Wittner wrote:
> 1). O możliwości skutecznego wysyłania na alias twittner w pld-linux.org
> dawno już zapomniałem (w sensie: wiem, że nie działa i dlatego nie szpanuję
> tym adresem przed laskami). Na razie chodzą zlecenia na buildery, wracają
> logi, chodzą listy. o2 miało dzisiaj przestój, na tyle długi, że się
> zdążyłem przepisać na wszystkich listach,
BTW, że się tak bezczelnie wtrącę. Jakie są namiary na serwer pocztowy PLD?
Trzeba kogoś męczyć o konto, czy jest ono tworzone automagicznie jeśli się ma
rw? W SPECach jest napisane, że można psuja złapać na @pld-linux.org i boję
się, że ktoś mnie opiernicza na konto, którego nie odbieram...

> 2). oprócz pld-cvs-commit w lists.pld-linux.org - zapisywanie na tę listę po
> prostu nie działa - nie dostaję potwierdzenia od mailmana (takiego, że
> klikam na link i potwierdzam, że chcę subskrybować commits).
Potwierdzenie i pierwsze wiadomości dostałem po kilku dniach od subskrypcji,
ale działa. Może spróbuj jeszcze raz teraz?

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn