CVSROOT: users - try another mail account

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 3 Mar 2007, 22:57:47 CET

On Sat, Mar 03, 2007 at 10:46:46PM +0100, Daniel Mróz wrote:
> BTW, że się tak bezczelnie wtrącę. Jakie są namiary na serwer pocztowy PLD?
> Trzeba kogoś męczyć o konto, czy jest ono tworzone automagicznie jeśli się ma
> rw? W SPECach jest napisane, że można psuja złapać na @pld-linux.org i boję
> się, że ktoś mnie opiernicza na konto, którego nie odbieram...

aktualnie nie ma tego typu kont pocztowych - wpis w cvs::CVSROOT/users
to dane dla odpowiedniego aliasu (login w pld-linux.org).

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.