CVSROOT: users - try another mail account

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 3 Mar 2007, 23:30:42 CET

Marcin Król pisze:
> Moze taki byl kiedys. Teraz dziwnym trafem prawie wszystko na nim laduje
> w folderze spam. I nie jestem w tym problemie odosobnionym przypadkiem.
> Wszyscy moi znajomi korzystajacy z gmaila cierpia na te sama dolegliwosc.

Owszem spamu sporo dostaję, szczególnie za pośrednictwej jednej listy
dyskusyjnej, ale filtry raczej są skuteczne, ani nie nadgorliwe ani zbyt
pobłażliwe. Nie jest to może greylista ale działa.

Artur